Companii

Producătorul de suplimente alimentare Alevia şi-a majorat vânzările cu 10% în 2018, ajungând la5,9 mil. euro

ANTREPRENORI LOCALI

Florin Mitocaru, directorul general al Alevia: Cred că în anul 2019 piaţa va creşte cu 8-10%. În ultimii ani, piaţa suplimentelor alimentare a fost într-o continuă creştere, devenind din ce în ce mai fragmentată şi aglomerată. Nu este uşor să rămâi vizibil

Florin Mitocaru, directorul general al Alevia: Cred că în anul 2019 piaţa va creşte cu 8-10%. În ultimii ani, piaţa suplimentelor alimentare a fost într-o continuă creştere, devenind din ce în ce mai fragmentată şi aglomerată. Nu este uşor să rămâi vizibil

Autor: Georgiana Mihalache

26.03.2019, 08:57 459

Compania din Fălticeni (judeţul Suceava) are 190 de angajaţi şi este un business de familie aflat deja la a doua generaţie.

Alevia, brandul românesc de su­pli­mente alimentare şi ceaiuri înfi­inţat în urmă cu 25 de ani, a încheiat anul 2018 cu afaceri de 5,9 mi­lioane de euro (peste 27 milioane de lei), în creştere cu 10% faţă de anul anterior.

Anul trecut com­pania a adăugat noi produse în ga­ma de suplimente alimentare şi cea­iuri, având în prezent 340 de produse în portofoliu.

„În 2018, am finalizat toate lucră­rile pentru spaţiile noi de producţie şi depozitare, având o suprafaţă totală de 3.000 mp. Investiţia s-a ridicat la o valoare de 2 milioane de euro şi a vizat dezvoltarea capacităţii de producţie, dar şi retehnologizarea secţiilor deja existente“, a spus pentru ZF Florin Mitocaru, directorul general al Alevia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO