Companii

Producătorul de suplimente alimentare Hofigal a ajuns la afaceri de 42 mil. lei, plus 15%

Anca Raiciu, directorul de marketing al Hofigal: Am reuşit să respectăm şi măsurile noului Cod fiscal, cu noile reglementări, iar angajaţii noştri nu au avut de suferit. În plus, am mărit anumite cote salariale la persoanele care au dovedit performanţă de-a lungul anului 2017.

Anca Raiciu, directorul de marketing al Hofigal: Am reuşit să respectăm şi măsurile noului Cod fiscal, cu noile reglementări, iar angajaţii noştri nu au avut de suferit. În plus, am mărit anumite cote salariale la persoanele care au dovedit performanţă de-a lungul anului 2017.

Autor: Georgiana Mihalache

12.02.2018, 00:04 918
„Am văzut potenţial pe zona produselor cosmetice sub branduri româneşti. Vrem să introducem din ce în ce mai multe substanţe active ecologice.”

Producătorul român de suplimente alimentare şi produse cosmetice Hofigal, înfiinţat în 1990 de inginerul chimist Ştefan Manea, a ajuns la afaceri de circa 42 de milioane de lei în 2017, în creştere cu 15% faţă de anul precedent. Planurile pentru anul acesta urmăresc continuarea strategiei de dezvoltare online şi de promovare, începute anul trecut, iar targetul de business este o creştere de 20% a afacerilor.

„Românii au început să aibă din ce în ce mai multă încredere în produsele naturale, care conţin plante medicinale şi aromatice, mai ales că noi am dezvoltat partea de online, am schimbat site-ul companiei cu o nouă interfaţă şi acest lucru a făcut ca pe magazinul online să creştem vânzările cu peste 50% faţă de vânzările online din 2016. Pentru 2018 vrem să facem o îmbunătăţire a achiziţiilor pe partea de IT, de marketing şi de promovare”, a spus pentru ZF Anca Raiciu, directorul de marketing al Hofigal.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro