Companii

Producătorul de suplimente alimentare Hofigal şi-a majorat afacerile cu 10% în 2018, până la 42 mil. lei

Antreprenori locali

Anca Raiciu, directorul de marketing al Hofigal: Am rămas pe farmacii şi magazinele specializate şi considerăm că un supliment alimentar nu se poate vinde cu succes la supermarket.

Anca Raiciu, directorul de marketing al Hofigal: Am rămas pe farmacii şi magazinele specializate şi considerăm că un supliment alimentar nu se poate vinde cu succes la supermarket.

Autor: Georgiana Mihalache

19.04.2019, 00:05 383

Hofigal produce o gamă de circa 450 de produse,  printre care spirulina, produse pentru imunitate, pentru digestie. Compania are 435 de agajaţi.

Producătorul român de suplimente alimentare Hofigal, o companie înfiinţată în 1991 în Bucureşti, a ajuns la circa 42 mil. lei în 2018, în creştere cu 10% faţă de anul anterior. Planurile pentru anul acesta urmăresc rebranduirea unor tipuri de suplimente alimentare.

„Businessul a crescut. Vrem să rebranduim anumite tipuri de suplimente alimentare şi vrem să intrăm mai puternic pe zona produselor pentru uz veterinar. Cererea este în piaţă”, a spus pentru ZF Anca Raiciu, directorul de marketing al Hofigal. Portofoliul de produse al companiei include suplimente alimentare, produse cosmetice, ceaiuri şi produse pentru uz veterinar. Capacitatea de producţie a fabricii este de peste 100.000 de cutii la două zile. Produsele ajung în farmacii şi în magazinele specializate prin intermediul distribuitorilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO