Companii

Producătorul de suplimente alimentare şi ceaiuri Dacia Plant mizează pe export şi creşterea capacităţii după preluarea de către belgienii de la Ceres Pharma

Brandul Dacia Plant numără peste 320 de produse în portofoliu, de la comprimate, la tincturi, siropuri, ceaiuri, creme terapeutice sau nectaruri şi dulceţuri naturale.

Brandul Dacia Plant numără peste 320 de produse în portofoliu, de la comprimate, la tincturi, siropuri, ceaiuri, creme terapeutice sau nectaruri şi dulceţuri naturale.

Autor: Georgiana Mihalache

28.03.2023, 00:07 327

♦ În octombrie 2022, compania belgiană CERES Pharma a cumpărat pachetul majoritar de acţiuni la producătorul român de suplimente alimentare Dacia Plant ♦ Dacia Plant este singura companie din grupul noului acţionar majoritar care are şi producţie ♦ Fondatorii Radu Ionescu Heroiu şi Călin Ianţa au păstrat 20% din companie.

Export şi creşterea capacităţii de producţie sunt direcţiile principale pe care producătorul român de suplimente alimentare Dacia Plant le are trasate după ce belgienii de la Ceres Pharma au cumpărat 80% din business, în toamna lui 2022. Echipa Dacia Plant a rămas aceeaşi, iar proiectele de investiţie au început deja, în special pentru creşterea cu 40% a capacităţii de producţie până la finalul lui 2023.

„Obiectivele Ceres Pharma sunt legate de creşterea companiei, de lărgirea pieţei de distribuţie, dezvoltarea brandurilor com­paniei atât în România, cât şi în alte ţări euro­pene şi de creşterea capacităţii de pro­ducţie. În acest moment capacitatea de pro­ducţie pe toate secţiile este de 50.000 unităţi pe zi (ceaiuri, siropuri, comprimate, sucuri şi dulceţuri), dar deja s-au aprobat investiţii de aproximativ 500.000 euro în echipamente şi s-a început implementarea acestui proiect“, a spus pentru ZF Claudia Burghelea, director de marketing în cadrul Dacia Plant.

Ea a precizat că producătorul român nu a trecut prin schimbări la nivel de producţie, materii prime, angajaţi, calitatea produselor în urma preluării de către Ceres Pharma. Elementele de noutate sunt investiţiile în echi­pamente pentru dezvoltarea secţiilor de producţie, dar şi în zona de marketing şi pu­blicitate, care vor susţine ritmul de creştere.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO