Companii

Producătorul echipamente electrocasnice Miele a încheiat 2020 cu o creştere de 34% a afacerilor în România, la peste 13 mil.euro, pe fondul schimbării comportamentului consumatorilor. ”Mulţi oameni au vrut un espresso ca în cafeneaua preferată, dar la ei acasă, alţii şi-au descoperit pasiunea pentru gătit şi au investit într-un cuptor ”

Producătorul echipamente electrocasnice Miele a...

Autor: Roxana Rosu

29.01.2021, 10:19 214

Producătorul german de echipamente electrocasnice Miele a încheiat 2020 cu o creştere de 34% a afacerilor în România, la peste 13 milioane de euro, evoluţia fiind determinată de schimbarea comportamentului de consum al clienţilor în contextul pandemiei.

„Poate că înainte de pandemie mulţi nu găteau acasă sau aveau personal pentru curăţenie. De asemenea, mulţi nu deţineau un espressor, deoarece fie cumpărau cafeaua din locuri specializate, fie foloseau espressorul la birou. Aceste lucruri schimbându-se, s-au modificat şi dorinţele şi necesităţile: mulţi au vrut un espresso ca în cafeneaua preferată, dar la ei acasă, alţii şi-au descoperit pasiunea pentru gătit şi au investit într-un cuptor şi o plită cu funcţii noi şi cu programe automate, în timp ce alţii au prioritizat curăţenia, astfel că au vrut un aspirator performant, silenţios şi igienic sau chiar un robot”, spune Loredana Butnaru, General Manager Miele România.

Astfel, transformarea propriei locuinţe în birou i-a impulsionat pe mulţi dintre clienţi să investească în electrocasnice mai scumpe.

Noile priorităţi se remarcă şi în tipologia comenzilor, cea mai mare din 2020 fiind în valoare de aproape 27.000 de euro, în timp ce comanda cea mai „bogată” a cuprins nu mai puţin de 17 produse

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO