Companii

Producătorul german de electrocasnice Miele a avut vânzări de 80 milioane lei în România în 2021, în creştere cu 28%, şi continuă strategia de extindere a reţelei de magazine şi în 2022

Producătorul german de electrocasnice Miele a avut...

Autor: Roxana Rosu

15.02.2022, 13:28 250

Miele, producător de echipamente electrocasnice premium, a întegistrat anul trecut o cifră de afaceri de 80 de milioane de lei în România, în creştere cu 28% faţă de 2020, cele mai căutate produse fiind maşinile de spălat, aspiratoarele, dar şi echipamentele pentru bucătărie.

„Consumatorii s-au orientat în ultimii ani mai mult către electrocasnice care să aducă un plus de confort, dar şi care să ofere o experienţă facilă de utilizare, în special prin tehnologie. Tocmai de aceea, produsele dezvoltate de Miele sunt inspirate din experienţa de utilizare de zi cu zi şi sunt proiectate în aşa fel încât orice activitate să devină mai simplă şi mai rapidă. În ultimul an, electrocasnicele cele mai căutate au fost cele pentru igienizare şi curăţarea locuinţei, precum şi maşinile de spălat, aspiratoarele sau echipamentele pentru bucătărie”, a spus Dragos Grigore, Head of Own Retail Miele România.

Una dintre schimbările observate în comportamentul clienţilor a fost reprezentată de creşterea interesului pentru cumpărăturile online. Astfel, magazinul shop.miele.ro a înregistrat creşteri ale traficului de vizitatori şi un volum mai mare al comenzilor. Cele mai cumpărate produse în online au fost aspiratoarele, esspresoarele şi diferitele tipuri de detergenţi.

Cele mai multe vânzări au fost înregistrate în Bucureşti, topul oraselor fiind completat de Timişoara, Cluj-Napoca şi Iaşi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro