Lipsa evenimentelor private şi corporate, a limitării persoanelor în HoReCa pentru a preveni răspândirea noului coronavirus şi a scumpirilor materiilor prime şi utilităţilor, au dus la scăderea vânzărilor producătorului de mezeluri Killer din Suceava cu 20-30%, spune proprietarul companiei. Astfel, de la circa 90 mil. lei obţinuţi anul trecut, nivel similar cu cel din 2019, vânzările au scăzut sub 75 mil. lei, potrivit calculelor făcute de ZF.
„Am avut noroc că în acest an industria nostră nu a fost atât de afectată ca altele, pentru că oamenii au nevoie de mâncare. Însă, din cauza lipsei evenimentelor, a limitării persoanelor în HoReCa şi a scumpirilor materiilor prime şi utilităţilor, vânzările noastre estimăm că vor scădea cu 20-30% în 2021 faţă de anul trecut, deoarece noi abia acum am început să creştem preţurile produselor“, a spus pentru ZF Alexandru Şcheul, antreprenorul român care deţine businessul de producţie de mezeluri Killer din comuna Horodnic de Jos, judeţul Suceava.