Compania Carnia, care deţine şi produce brandul de mezeluri Ana şi Cornel din Mizil, judeţul Prahova, estimează o cifră de afaceri pentru acest an de 44 mil. euro, în creştere faţă de 2020, când a avut vânzări de 41 mil. euro.
Anul trecut, compania a înregistrat un profit net de aproape 27 milioane de lei (5,5 mil. euro), cu 50% mai mare decât în 2019, acesta fiind şi cel mai bun rezultat net din istoria companiei.
„Prima parte a anului a fost despre monitorizarea continuă a impactului contextului pandemic, prin intermediul indicatorilor de performanţă. Experimentăm o perioadă imprevizibilă, în care singurul control pe care-l avem este acela de a continua dezvoltarea, într-o măsură pe care o putem gestiona, indiferent de scenariul ce poate urma. Estimăm o cifră de afaceri de 44 milioane euro în 2021, respectiv 20 milioane euro in primul semestru şi o rentabilitate de 7%. În primul trimestru al acestui an, am înregistrat o uşoară scădere a consumului, dar care a fost atenuată de creşterea vânzărilor din luna aprilie“, a declarat pentru ZF Carmina Luca, director general al companiei Carnia – Ana şi Cornel.