Companii

Producătorul Stalinskaya preia distribuţia mărcilor Garrone, ce au vânzări de 4 milioane de euro

06.07.2010, 23:25 411

Compania de distribuţie Granddis, ce are în portofoliu mărciprecum Stalinskaya şi Wembley şi care face parte din grupul defirme Prodal, a preluat distribuţia mărcilor grupului Garrone, carear putea contribui cu cel puţin 4 mil. euro la vânzările din acestan. În ultimul an, distribuţia mărcilor Garrone produse de RomanianDrink Service Import Export era asigurată de compania Pernod RicardRomânia, cu o cifră de afaceri de 29,6 mil. euro în 2008."Distribuţia produselor Garrone va contribui cu minimum 4 milioanede euro la cifra de afaceri a grupului", a declarat Ovidiu Chişcan,directorul general al Granddis, fără a preciza cifra de afaceri peanul trecut. Garrone Group comercializează vermuturi şi aperitivepe bază de vin (Garrone Bianco, Garrone Cherry, altele), vinurispumoase (Garrone Moscato Spumante, Garrone Extra Dry), lichiorurişi alte băuturi spirtoase (Garrone Bitter, Limoncello). Granddisavea în 2008 o cifră de afaceri de 28,2 mil. euro şi un profit de112.000 euro, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului deFinanţe. Grupul de firme Prodal, parte a grupului ICB din care faceparte si Agricover, este format din companiile Prodal '94 (careoperează o unitate de producţie băuturi alcoolice), Granddis (axatăpe distribuţie) şi Bere Spirt Turnu-Severin (distileria de alcool),toate cele trei companii având ca acţionari principali doi cetăţeniromâni de origine iraniană.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO