Companii

Producătorul vinurilor spumante Zarea a achiziţionat brandul de vin Sânge de Taur de la Domeniile Tohani. „Suntem interesaţi ca în viitor să facem şi alte achiziţii, dacă vor apărea oportunităţi.“

Emil Popescu, preşedinte Zarea: Acum evaluăm oportunităţile de dezvoltare extensivă

Emil Popescu, preşedinte Zarea: Acum evaluăm oportunităţile de dezvoltare extensivă

Autor: Laurentiu Cotu

20.09.2019, 00:05 817

Prin această achiziţie Zarea intră pe un nou segment de piaţă, cel al vinului liniştit, cel mai mare dintr-o piaţă de 350 mil. euro. 

Zarea, unul dintre cei mai importanţi ju­că­tori de pe piaţa băuturilor alcoolice, a pre­luat brandul Sânge de Taur, deţinut de Do­me­niile Tohani, ca parte a strategiei com­paniei de optimizare a portofoliului de pro­du­se cu rulaj ridicat, în ideea consolidării re­la­ţiei cu distribuitorii locali şi reţelele de magazine.

„Brandul Sânge de Taur are o noto­rie­tate foarte bună, fi­ind cel mai vândut vin roşu dul­ce din România, con­form Nielsen Audit retail FM 2019. Este un brand cu un rulaj ridicat per SKU (…). Zarea a reuşit să îşi du­ble­ze cifra de afaceri în ulti­mii cinci ani printr-o dez­vol­tare intensivă în toate cate­goriile în care activează. Acum evaluăm opor­tunităţile de dezvoltare extensivă. Suntem interesaţi că în viitor să facem şi alte achiziţii, dacă vor apărea oportunităţi“, a declarat Emil Popescu, preşedinte al Zarea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO