Companii

Produsele Alka ajung pe 40 de pieţe de pe cinci continente. „Exportul a ajuns pentru prima dată la peste 10% din producţie“

Ady Hirsch, CEO al Alka Group: În 2019 am avut o creştere de double digit (peste 10%) faţă de 2018, iar pentru 2020 estimăm un avans similar. Cele mai mari realizări ale grupului în 2019 au fost deschiderea noii fabrici de la Ploieşti şi extinderea pe pieţele externe.

Ady Hirsch, CEO al Alka Group: În 2019 am avut o creştere de double digit (peste 10%) faţă de 2018, iar pentru 2020 estimăm un avans similar. Cele mai mari realizări ale grupului în 2019 au fost deschiderea noii fabrici de la Ploieşti şi extinderea pe pieţele externe.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

21.01.2020, 11:28 1840

Alka, producător de snackuri şi cafea, are în prezent două fabrici, la Bucureşti şi Ploieşti, şi peste 800 de angajaţi. Pentru export Alka a creat brandurile Elephant (Toortitzi) şi Alka Home Cake (Prăjitura Casei).

Alka Group, producătorul napolitanelor Alfers, al covrigeilor Toortitzi şi al brandului de cafea Stretto, a ajuns să fie prezent pe circa 40 de pieţe de pe cinci continente, conform informaţiilor furnizate de companie.

„În anul 2019 exportul a devenit prima dată „double digit“ (peste 10% - n. red.) din producţia noastră şi va continua să crească. Exportul face parte din abordarea noastră de business şi suntem mândri că ducem povestea Alka „invented&made in Romania“ (in­ventat şi produs în România - n. red.) către zeci de pieţe“, a spus Ady Hirsch, CEO al Alka Group, afacere fondată în urmă cu 25 de ani de familia israeliană Krenzia.

Pentru export Alka a creat brandurile Elephant (Toortitzi) şi Alka Home Cake (Prăjitura Casei).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO