Companii

Produsele Coca-Cola, în jumătate din magazinele şi barurile locale

Produsele Coca-Cola, în jumătate din magazinele şi...

Autor: Cristina Rosca, Mădălina Panaete

13.07.2014, 16:05 234

Gigantul american Coca-Cola este prezent cu cel puţin unu din brandurile sale în 56.000 de magazine, restau­rante, baruri şi cafenele din România. Astfel că americanii aco­peră aproape jumătate din universul de comerţ şi HoReCa din România, care numără în total 110.000 de unităţi, potrivit studiului companiei de cercetare de piaţă Vektor Marktfors­chung realizat în toamna anului trecut.

Cifra include atât magazinele din comerţul tradiţional - ali­mentare, chioşcuri şi magazine de cartier - şi modern - su­per­marketuri, hipermarketuri, cash & carry, discount şi pro­xi­mi­tate -, cât şi unităţile HoReCa.

„În România peste 14 mărci Coca-Cola - printre care mărcile principale Coca-Cola, Fanta şi Sprite, mărcile locale de ape minerale Dorna şi Izvorul Alb şi mărcile brevetate, respectiv Cappy, Nestea, Burn şi Illy - ajung la peste 56.000 de clienţi din întreaga ţară“, spun reprezentanţii Coca-Cola HBC România, îmbuteliatorul local al brandurilor gigantului ame­rican. Ei nu au oferit detalii despre pon­derea fiecărei categorii de clienţi – magazine tradiţionale, mo­der­ne sau localuri HoReCa - în total sau contribuţia acestora la vânzări.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO