Vânzările nete au crescut cu 17% în intervalul analizat, la 7,2 miliarde de euro, în timp ce vânzările în termeni comparabili, care exclud magazinele nou-deschise, au avansat cu 7%, potrivit BBC.
Grupul a deschis 166 de magazine în prima jumătate a anului, iar totalul a urcat la 5.693 de unităţi, în 83 de ţări.
Retailerul a anunţat că a investit 450 de milioane de euro pe piaţa de origine, Spania, în activităţi logistice şi comerciale, cu scopul de a susţine dezvoltarea internaţională a operaţiunilor.
În prima jumătate a trimestrului al treilea al anului fiscal în curs, perioada 1 august-17 septembrie, vânzările au urcat cu 17%.
Inditex încearcă să intre şi pe piaţa retailului online, notează BBC. Grupul a lansat Zara online în China la 5 septembrie şi are planuri de a încep vânzări online pentru Massimo Dutti şi Zara în SUA în octombrie.
În România, reţeaua Inditex era formată, la sfârşitul lunii iulie, din 84 de magazine, cu brandurile Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho şi Zara Home.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels