Agenţiile de turism au vândut în primul semestru bilete de avionde 153 mil. euro, în creştere cu 4,5% faţă de aceeaşi perioadă aanului anterior. "Politica dusă de companiile aeriene, care auoferit multe promoţii, a dus la încurajarea consumului de serviciiaeriene. Este nevoie să se circule cu avionul, pentru că a circulaînseamnă a genera business", a declarat Antonio Niţu,vicepreşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism(ANAT), care citează datele de la IATA (Asociaţia internaţională atransportatorilor aerieni). Circa 617.000 de bilete de avion alecompaniilor aeriene de linie regulată (Tarom, Carpatair, altele) aufost vândute în primele şase luni ale anului prin agenţiile deturism, mai mult cu 8,8% faţă de semestrul unu al anului trecut. Înmedie, preţul unui bilet de avion a fost de 248 de euro, faţă de258 de euro în semestrul unu al anului trecut.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels