Fan Courier, liderul pieţei locale de curierat, estimează o creştere de 15% a cifrei de afaceri la final de 2019, ajungând la afaceri de 166 mil. euro.
„A fost un an bun, ne-am continuat dezvoltarea şi estimăm să închidem anul cu o cifră de afaceri mai mare cu 15% faţă de anul trecut. Dar anul viitor nu credem că va mai aduce aceleaşi creşteri, credem ca piaţa de curierat şi companiile de profil vor înregistra creşteri mai temperate“, a spus Adrian Mihai, unul dintre actionarii şi fondatorii companiei.
Anul acesta Fan Courier a cumpărat un teren de 6 hectare la Cluj-Napoca pe care vrea să construiască un hub propriu, al treilea punct important după Bucureşti şi Braşov. Până în prezent, compania a primit PUZ-ul pentru cele 6 hectare şi aşteaptă autorizaţia de construire pentru a putea demara proiectul estimat la o investiţie de 5 mil. euro.
„La Cluj ne dorim să construim un nou sediu. Nu am reuşit să obţinem încă autorizaţiile, dar am mai bifat un pas, care se numeşte PUZ, şi acum sperăm ca până în primăvară să avem autorizaţia de construire pentru a putea să începem în primăvară şi să finalizăm la anul un nou sediu“, a spus Adrian Mihai.