Companii

Publicitatea la suplimentele şi produsele farmaceutice fără reţetă schimbă comportamentul de consum al pacienţilor. Farmacistă din Argeş: „Pacienţii au venit şi au cumpărat numai la cerere ce au auzit că e bun pentru COVID“

În total, în 2019 erau 8.099 de farmacii la nivel naţional, în uşoară scădere faţă de anul anterior.

În total, în 2019 erau 8.099 de farmacii la nivel naţional, în uşoară scădere faţă de anul anterior.

Autor: Georgiana Mihalache

21.01.2021, 00:04 139

Cele mai solicitate produse în 2020 au fost cele pentru imunizare, mai ales în perioada sezonului rece, dar şi vitamina D sau Zinc în cazul infecţiei cu COVID.

Reclamele la produsele farmaceu­tice eliberate fără prescriptţie au influenţat pacienţii care au venit să ceară în farmacii brandurile cu cea mai mare vizibilitate în spaţiul media, spun farmaciştii. Vitaminele despre care în spaţiul public s-a vorbit că ar ajuta în cazul infecţiei cu COVID-19 au fost printre cele mai căutate produse.

„Tot anul 2020 am vândut numai la cerere, noi nu am mai consiliat pacienţii să îi îndrumăm, să îi ajutăm cu o completare a tratamentului din partea unui specialist din farmacie. Pacienţii sau aparţinătorii au venit şi au cumpărat numai la cerere ce au auzit că e bun pentru COVID. „Daţi-mi Vitamina C de o anumită firmă“. Dar era aceeaşi vitamină, e o substanţă. Acesta a fost anul pandemic 2020“, a spus farmacista Cristiana Ungureanu, fondatoarea reţelei Forte Vita Farm din Argeş. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO