Companii

Punct şi de la capăt. Radu Jitaru, antreprenorul care a creat încălţămintea S-Karp, porneşte de la zero o afacere similară, sub brandul Extra-S: Am ales să continui tot cu producţia de încălţăminte pentru că am considerat că de încălţăminte bună este tot timpul nevoie

Încălţămintea Extra-S se vinde online, pe site-ul producătorului, dar şi la atelierul de producţie şi într-un magazin tip outlet din centrul oraşul Braşov, deţinut tot de Radu Jitaru.

Încălţămintea Extra-S se vinde online, pe site-ul producătorului, dar şi la atelierul de producţie şi într-un magazin tip outlet din centrul oraşul Braşov, deţinut tot de Radu Jitaru.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

16.02.2021, 19:30 803

Radu Jitaru, antreprenorul care a fondat brandul de încălţăminte S-Karp, în acţionariatul căruia a intrat fondul ROCA, a creat un nou brand pe aceeaşi piaţă, Extra-S. Modelul de business este identic cu cel de la S-Karp, diferit fiind doar numele.

„Am început în mai 2020 să lucrez la noua afacere, cu aceiaşi cinci oameni cu care am început şi S-Karp. Am luat totul de la început, cu proiectarea şi dezvoltarea, dar avantajul este că acum am un know-how. În decembrie 2020 am lansat trei modele de încălţăminte“, spune Radu Jitaru.

Momentan, producţia este în serie mică – de 15-20 de perechi pe zi – şi are loc într-un atelier din Braşov, însă planul este ca sfârşitul anului 2021 să-l găsească pe Radu Jitaru cu o fabrică nouă şi 50-60 de angajaţi, faţă de cei opt de acum.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO