Companii

Ce puteţi citi în numărul din această săptămână al revistei Business Magazin: Piaţa berii din România este influenţată de tendinţe legate de forţa de muncă, de creşterea veniturilor, de accesul din ce în ce mai uşor al oamenilor la informaţie, cât şi de căutările lor de lucruri noi, care modelează domeniul înspre o cerere mai mare pentru brandurile premium.

Ce puteţi citi în numărul din această săptămână...

Autor: Ioana Matei

07.10.2019, 00:04 168

♦ Cu o istorie românească de câteva sute de ani, potenţialul industriei berii pe plan local pare că nu şi-a atins încă maximul. În prezent, piaţa berii din România este influenţată de tendinţe legate de forţa de muncă, de creşterea veniturilor, de accesul din ce în ce mai uşor al oamenilor la informaţie, cât şi de căutările lor de lucruri noi, care modelează domeniul înspre o cerere mai mare pentru brandurile premium. În acest nou context, piaţa de 7 miliarde de lei a berii are potenţialul de a se transforma într-un brand de ţară şi de a deveni unul dintre motivele pentru care turiştii să viziteze România. Cât mai avem însă până să ajungem acolo şi ce e de făcut în acest sens au discutat reprezentanţi ai in­dus­triei la cel mai recent club organizat de Business MAGAZIN, în parteneriat cu Asociaţia Berarii României, care este şi subiectul articolului de copertă din această săptămână. 

♦ Pe măsură ce comerţul online câştigă teren în faţa celui tradiţional, companiile cu reţele extinse de magazine trebuie să se adapteze şi să satisfacă cerinţele clienţilor. Livrarea este încă un punct nevralgic, pe care grupul polonez LPP încearcă să îl rezolve. Cum şi-au propus să facă acest lucru?

♦ Propriul barista, catering premium la discreţie, mese de ping-pong, scaune de masaj, cursuri de yoga şi scaune ergonomice de peste 1.000 de euro sunt doar câteva dintre beneficiile pe care le au angajaţii UiPath din România, care dezvoltă roboţi software ce automatizează procesele de lucru ale corporaţiilor de pe întreg globul - din SUA până în Japonia. Cât de „răsfăţaţi“ sunt angajaţii UiPath, veţi putea citi în următoarea ediţie a Business MAGAZIN.

♦ La polul opus faţă de influenceri, de produsele lor virale şi de milioanele lor de urmăritori, există milioane de videoclipuri pe web care nu au la activ nicio vizualizare sau par nebăgate în seamă. Această curte din spate a YouTube-ului se dezvăluie a fi pe cât de frumoasă şi captivantă pentru unii, pe atât de utilă culturii internetului, scrie publicaţia franceză Le Monde. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO