Companii

„Rabla la blugi”, dupa masini, electrocasnice si adidasi

„Rabla la blugi”, dupa masini, electrocasnice si adidasi
02.10.2009, 00:00 330

Dupa programele "Rabla" la masini si electrocasnice, Lee Cooper,reteaua de magazine care comercializeaza articole din jeans, alansat un program de reinnoire a garderobei care implica o"reducere de 100 de lei la orice pereche de jeans cumparata dacaaduci de acasa o pereche veche".

Retailerul, cu afaceri de aproape 11 mil. euro anul trecut,potrivit datelor Ministerului de Finante, spera ca in urma acestuiprogram sa obtina o crestere cu 50% a vanzarilor fata de o lunaobisnuita, in conditiile in care de la inceputul anului bugetele decumparaturi ale romanilor au fost ajustate serios, iar retaileriiau reusit sa vanda din stocuri doar prin campanii de discount.

"Este adevarat ca ne-am inspirat din industria auto si deelectrocasnice, dar oamenii au fost foarte receptivi, venind acumcu sacosele pline cu perechi de pantaloni mai vechi. La inceputulacestei promotii ne-am propus sa crestem vanzarile cu 50% fata de oluna normala de toamna si vazand cum a debutat campania, cred ca nevom atinge targetul", a declarat pentru ZF Alina Lungu, marketingmanager al Lee Cooper Jeans.

Campania este valabila in toate magazinele Lee Cooper, mai putinin cele doua outleturi deschise in Auchan si Fashion House Outletdin Capitala. Potrivit datelor companiei clientii pot aduce oricemarca de jeans in schimbul unui discount de 100 de lei din parteacompaniei la o noua pereche cumparata, insa pretul acesteia nutrebuie sa fie mai mic de 250 de lei. O pereche de jeans Lee Coopercosta intre 200 de lei si 400 de lei.

Licenta celor 30 de magazine este detinuta de compania LCRJeans, la care Ronen Haliva, administratorul companiei detine 45%din titluri.

In Romania sunt 26 de magazine Lee Cooper, doua Miss Lee Cooper,unul in Unirea Shopping Center si unul in Carrefour Orhideea sidoua outlet-uri.

Daca in sectorul de imbracaminte Lee Cooper a fost primul care aaplicat aceste reduceri, pe segmental de incaltaminte, companiaBase Team, care comercializeaza echipamente sportive si care a avutcu doua unitati o cifra de afaceri de 360.000 de euro anul trecut,a spart gheata in 2008 cu o promotie care implica 30% reducere la opereche de incaltaminte pentru skateboard in schimbul uneiavechi.

Modelul a fost utilizat la jumatatea acestui an si deIntersport, unul dintre cei mai importanti retaileri de articolesportive la nivel local, cu afaceri de 18 milioane de euro in 2008,care a inaugurat promotia cu 20% reducere pentru pantofii sportdaca cel care intra in magazin isi lasa la cos perechea de pantofifolosita.

AFACERI DE LA ZERO