Companii

Radiografia pieţei laptelui de băut: piaţa a urcat anul trecut la 1,8 mld. lei, plus 22%. Laptele alternativ, din migdale sau orez, e vedetă, în timp ce laptele praf bate pasul pe loc. Piaţa e împărţită în cinci mari categorii – lapte simplu, lapte de soia, alte tipuri de lapte alternativ (migdale, orez), lapte praf şi băuturi aromate din lapte

Radiografia pieţei laptelui de băut: piaţa a urcat...

Autor: Cristina Roşca

07.10.2021, 17:45 560

Românii au cheltuit anul trecut 1,85 mld. lei pe produse de tip lapte de băut, piaţa crescând în medie cu 21,6%, arată datele companiei de cercetare de piaţă Euromonitor. Toate cele cinci segmente principale au fost pe plus, însă ritmul variază puternic de la 2,6% pentru laptele praf la 62,2% pentru alte tipuri de lapte alternativ. E vorba de laptele de orez, migdale, mazăre sau ovăz, dat fiind că cel din soia e analizat separat, fiind printre primele apărute şi cel cu vânzări mai mari. Totuşi, ritmul de creştere pentru laptele din soia e de trei ori mai lent decât în cazul celorlalte tipuri de lapte alternativ, fiind aproape în linie cu cel al pieţei totale.

În ultimii ani s-au dezvoltat puternic produsele alternative la lapte şi lactate, bunuri din plante sau substanţe crescute în laborator.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO