Companii

Radiografia pieţei luxului în pandemie: Zece branduri adună afaceri de 200 mil. lei. Unele mărci, în frunte cu Louis Vuitton şi Rolex, şi-au bătut propriile recorduri în 2020, în timp ce altele au fost pe minus. Au postat scăderi în special mărcile cu preţuri mai mici, cele active pe segmentul premium şi nu de lux, precum Michael Kors şi Diesel

Piaţa luxului din România este împărţită între câteva „artere“ şi zone, mai exact mallul Băneasa Shopping City, Calea Dorobanţilor, Calea Victoriei şi galeria de la parterul hotelului JW Marriott Bucharest Grand Hotel (foto).

Piaţa luxului din România este împărţită între câteva „artere“ şi zone, mai exact mallul Băneasa Shopping City, Calea Dorobanţilor, Calea Victoriei şi galeria de la parterul hotelului JW Marriott Bucharest Grand Hotel (foto).

Autor: Cristina Roşca

02.08.2021, 19:00 320

Zece dintre cele mai puternice branduri de lux sau premium din România au adunat anul trecut afaceri de circa 200 mil. lei. Evoluţia lor este însă contrastantă, existând unele mărci care şi-au majorat vânzările în 2020, primul an de pandemie, cu peste 10%, în timp ce altele au fost pe minus. Este interesant de observat că cele mai bune evoluţii sunt înregistrate de mărcile de top, cele mai scumpe, în frunte cu Louis Vuitton şi Rolex. La polul opus, au postat scăderi în special mărcile cu preţuri mai mici, cele active pe segmentul premium şi nu de lux, precum Michael Kors şi Diesel. Acesta nu este un top şi nu este un material exhaustiv. Nu au fost incluse rezultatele unor companii precum Max Mara şi Burberry pentru care nu există date privind compania care le operează.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO