Companii

Radu Lupaş, co-fondator Saladbox: Urmează să deschidem la Cluj două locaţii Saladbox sub noul concept

Radu Lupaş, co-fondator Saladbox: Urmează să deschidem...

Autor: Alexandra Cepăreanu

21.10.2019, 10:26 413

Salad Box, cel mai extins brand de restaurante românesc, îşi va schimba conceptul şi va deschide în Cluj două locaţii noi, a spus Radu Lupaş, co-fondator Saladbox, în cadrul conferinţei Franchise Connection 2019.

„Urmează să deschidem două locaţii la Cluj care se convertesc în următorul concept al Saladbox, pentru că fiecare etapă îşi are rolul ei. Primul Saladbox a avut ca rol principal puterea scalabilităţii – aveam nevoie de ceva ieftin să umplem ţara. După ce am umplut ţara, ne-am dat seama că trebuie să ne consolidăm, apoi ne-am uitat la brand -iar şansele de a ieşi pe pieţe internaţionale erau mici în ceea ce privea brandul şi a trebuit să îi dăm o formă scandinaviană, am dus-o spre rece, un brand care denotă putere-. Noi credem că apare o epocă jucăuşă, iar Saladbox o să simplifice operaţiunile, de al materialele folosite, la modul în care arată locaţia în interior. Această schimbare vine dintr-o nevoie de a recontura spaţiul, pentru că lumea se reorientază spre digitalizare, spre servire mai rapidă”, a spus Radu Lupaş.

El a menţionat şi problema forţei de muncă, şi faptul că în noile locaţii clienţii vor fi serviţi mai repede.

„Observăm şi problema cu forţa de muncă, iar noile locaţii vor fi digitalizate. Este bine să fii pregătit din timp, ar fi bine să facem ieri ce avem de făcut azi. Dar, de multe ori facem răspoimâine ce trebuia să facem ieri, însă important este să te ghidezi după teorie şi să faci.”

 

Alte declaraţii:

Avem 10 concepte de food, ne folosim de Saladbox ca şi concept ancoră, dar toate conceptele contează. Dincolo de asta suntem un grup de oameni, pentru că aici este vorba despre oameni, suntem asociaţi, prieteni, care tragem spre acelaşi scop. Nu ai fi zis că în România ai putea să faci astfel de uniuni care să crească astfel şi să dezvolţi un brand cu care să ieşi în afara ţării.

Cred că dacă te gândeşti puţin când creezi brandul îl poţi gândi spre a fi francizat uletior. Dacă nu ai făcut asta şi ai creat deja brandul ar fi bine să apelezi la un expert pentru a putea face schimbările şi a pregăti brandul spre a fi francizat.

Avem branduri la nivel global care nu erau pregătite să iasă pe pieţe internaţionale, dar în momentul în care au ieşit au convertit brandul ca şi denumire spre ceva care să rezoneze cu piaţa respectivă.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO