Companii

Randstad România Employer Brand: Cei mai dezirabili angajatori din România sunt Amazon Development Center, HP România şi Ubisoft. Pe industrii, Ford conduce pe automotive, Lidl pe retail şi ING pe sectorul financiar-bancar

Randstad România Employer Brand: Cei mai dezirabili...

Autor: Roxana Rosu

19.05.2021, 11:06 2576

Cei mai dezirabili angajatori din România sunt, conform ediţiei din acest an a studiului Randstad România Employer Brand, Amazon Development Center (România), HP Inc. România şi Ubisoft, în condiţiile în care, din punctul de vedere al atractivităţii, industria de IT se clasează pe primul loc, urmată de cea a serviciilor.

"Suntem încântaţi şi recunoscători să fim consideraţi una dintre cele mai mari şi atractive 136 de companii din România, de către Randstad! Noi, cei care ne ocupăm de recrutare în cadrul Amazon, facem toate eforturile ca, atunci când ne mărim echipa, să angajăm persoane care gândesc măreţ şi care sunt orientate către clienţi. Recent am deschis cel mai nou birou al nostru, în Timişoara, şi avem în plan să angajăm încă 500 de persoane până la finalul anului, care se vor alătura echipei noastre locale, formată, în prezent, din peste 2.500 de angajaţi", a spus  Lindsay Broderick, Manager Recrutare Amazon.

În clasamentul pe industrii, Ford România a fost desemnată cel mai dezirabil angajator din sectorul automotive, ING Bank România s-a clasat prima în industria financiar-bancară, iar Lidl conduce în cea de retail.

Tot pe primul loc în clasamentul pe industrii, s-au mai clasat: IT - Ubisoft; servicii - Amazon Development Center (România); FMCG - Heineken România; telecom - Orange România; farma (producţie şi distribuţie) – Antibiotice; producţie - De’Longhi România; oil & gas - OMV Petrom.

Potrivit studiului, în topul industriilor clasate pe primele locuri raportat la gradul de recunoaştere (unde activează mai multe companii cunoscute faţă de alte arii) sunt industria de retail, financiară, oil & gas, telecom şi FMCG.

Jumătate dintre angajaţii români spun că nu ar lucra pentru o companie cu reputaţie proastă, chiar dacă acest lucru le-ar aduce o creştere salarială, iar 80% din liderii implicaţi în procesul de recrutare consideră că un brand puternic de angajator are un impact semnificativ asupra capacităţii lor de a angaja talente excepţionale.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro