Companii

​Răzvan Stoicescu, partener Muşat şi Asociaţii: „Clienţii punctează brandul în faţa bugetului”

​Răzvan Stoicescu, partener Muşat şi Asociaţii:...

Autor: Georgiana Mihalache

20.09.2016, 11:35 421

Clienţii din România caută brandurile cu experienţă în piaţă, iar serviciile de avocatură pot atrage consumatori prin demonstrarea competenţei din domeniu, a spus Răzvan Stoicescu, partener Muşat şi Asociaţii, la conferinţa ZF Branduri Româneşti.

„Un brand românească în piaţa avocaturii este expresia unei munci susţinute pe o perioadă lungă de timp, se traduce în clienţii care apreciază serviciile pe care le furnizezi. Şi noi ne supunem aceloraşi reguli economice, şi noi avocaţii trebuie să reuşim prin serviciile noastre să avem competenţele necesare astfel încât clienţii să primească  serviciul pe care îl doresc”, a spus Răzvan Stoicescu.

Alte declaraţii ale lui Răzvan Stoicesu:

„Piaţa noastră e diferită cu totul faţă de celelalte, istoric în primul rând, pentru că până la intrarea României în Uniunea Europeană a fost o piaţă limitată. A existat o asociere cu brandurile româneşti, cu casele locale ceea ce a influenţat brandurile locale.

Clienţii în ultima vreme sunt cost orient, aspectul brandului este expus erodării. Dincolo de companiile pe care le ai, concurezi pe preţ. Statistic vorbind, marea majoritate a clienţilor noştri sunt străini, clienţii români nu reprezintă o pondere foarte mare în cifra de afaceri. Clienţii punctează brandul în faţa bugetului.

Pe tipuri de servicii specifice clienţilor străini preţul este foarte scump. Nu avem posibilitatea de a scoate produse noi, mergem pe o practică şi aceasta se câştigă în timp.

Tarifele nu sunt comparabile cu străinătate. Tranzacţiile în străinătate sunt mult mai mari ca volum faţă de cele româneşti.

Piata românească de servicii profesionale de avocatură e o piaţă cu o cifră de afaceri considerabilă. Vorbim de tarife de sute de euro pe oră în România. Tariful compensează experienţa pe care o are consultantul”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO