Companii

Renault revine în Otopeni după ce Sixt Group renunţă la Opel în favoarea brandului francez. Tal Lahav, CEO al Sixt Group România: Această tranziţie va duce grupul cu un pas înainte, în timp ce la nivel de rent a car şi leasing operaţional vom oferi maşini ale mai multor branduri auto

Tal Lahav, CEO al Sixt Group România: Această tranziţie va duce grupul cu un pas înainte, în timp ce la nivel de rent a car şi leasing operaţional vom oferi maşini ale mai multor branduri auto.

Tal Lahav, CEO al Sixt Group România: Această tranziţie va duce grupul cu un pas înainte, în timp ce la nivel de rent a car şi leasing operaţional vom oferi maşini ale mai multor branduri auto.

Autor: Bogdan Alecu

05.11.2021, 10:30 328

Sixt Group renunţă la Opel şi transformă centrul Union Motors din Otopeni într-unul dedicat mărcii Renault.

Sixt Group România a renunţat la marca Opel şi a transformat showroomul din Otopeni într-unul al mărcii Renault. Acesta a fost construit în anii ’90 de IPSO, impor­tatorul de la acea vreme al Renault şi devenit dealer din 2001.

Centrul auto din Otopeni a fost unul pentru marca Renault până în anul 2010. La acea vreme francezii de la IPSO au vândut centrul către Sixt, care ulterior l-au transformat într-unul Opel. Din 2010 IPSO se con­centrează exclusiv pe zona agro, fiind im­portatorul tractoarelor John Deere. Acum, după 11 ani centrul a redevenit unul pentru marca Renault. Schimbarea strategiei Sixt vine în contextul în care la începutul anului importurile mărcii Opel au fost preluate de Trust Motors, repre­zentanţa locală a Peugeot şi Citroen – Opel a fost cumpărat de fostul PSA Peugeot Citroen, actual Stellantis (alături de mărcile fostului Fiat Chrysler Automobiles) în 2017.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO