Retail&Agrobusiness

30 de noi branduri au venit în România în ultimii doi ani

30 de noi branduri au venit în România în ultimii doi ani

Autor: Bogdan Alecu

22.10.2019, 00:07 337

România a atras peste 30 de noi branduri de magazine şi restaurante în ultimii doi ani şi interesul din partea retailerilor pentru România se menţine ridicat, fiind atraşi de apetitul românilor pentru shopping şi de creşterile vânzărilor anuale de peste 10%.

„Anul 2019 se conturează că fiind un an memorabil pentru piaţa locală de fashion. Pe de o parte, branduri emblematice au decis să intre pe piaţa din România, un exemplu reprezentativ fiind Victoria’s Secret în Băneasa Shopping City din Bucureşti, iar pe de altă parte, retaileri foarte apreciaţi s-au extins în afara Capitalei şi aici menţionam Peek & Cloppenburg, care a inaugurat în VIVO! Cluj-Napoca, pe o suprafaţa de 3.600 mp, cel mai mare magazin de fashion din Transilvania.  De asemenea Peek&Cloppenburg a deschis şi al doilea magazin în Timişoara, în proiectul Iulius Town“, a spus Carmen Ravon, Head of Advisory & Transaction, Retail, CBRE România, compania de consultanţă fiind parte a procesului de deschidere.

Anul 2018 a fost cel mai dinamic, un număr de aproape 20 de branduri alegând să facă primul pas în România, în timp ce 2017 şi 2019 au fost similare din punctul de vedere al noilor intrări, cu 13, respectiv 11 noi jucători.

În ceea ce priveşte zona de food, 2019 a marcat deschiderea în România a primului restaurant Burger King de către Amrest, deţinătorul francizei Burger King. Compania a anunţat planuri ambiţioase şi pentru 2020. Potrivit datelor din piaţă, următorul Burger King va fi deschis în AFI Palace Cotroceni, iar cel de-al treilea în Festival Mall din Sibiu. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO