Retail&Agrobusiness

Acţionarii retailerului de modă C & A tatonează vânzarea către investitori chinezi. Pe piaţa locală consolidarea businessului a început în 2017

Norbert W. Scheele, director al C & A Mode în Europa Centrală şi de Est şi Austria: Expansiunea noastră este strâns legată de identificarea unor locaţii care să se potrivească şi conceptului nostru. Pentru 2018 avem programate deocamdată două magazine

Norbert W. Scheele, director al C & A Mode în Europa Centrală şi de Est şi Austria: Expansiunea noastră este strâns legată de identificarea unor locaţii care să se potrivească şi conceptului nostru. Pentru 2018 avem programate deocamdată două magazine

Autor: Cristina Rosca

17.01.2018, 00:05 481

♦ Grupul C & A, al treilea cel mai important retailer de modă din România, a tras frâna  în 2017 în ceea ce priveşte expansiunea pentru prima dată de la intrarea pe piaţă ♦ Executivii brandului spun că a fost vorba de o consolidare a businessului care numără aproape 40 de magazine.

Grupul C & A a intrat pe piaţa locală în 2009 şi s-a extins constant până în 2016 astfel că a ajuns la o reţea de aproape 40 de magazine şi la afaceri de 375 de milioane de lei în 2016, ultimul an pen­tru care există date publice. După valoarea busi­nes­sului, olandezii sunt jucătorul ce ocupă ulti­ma poziţie pe podium, după Inditex (pro­prie­tarul Zara) şi H &M. Anul tre­cut a fost primul de la intrarea pe piaţă când grupul nu a inau­gurat nicio unitate nouă, conform datelor ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO