Retail&Agrobusiness

Afacerile grupului Floria au crescut cu 40% în primul semestru, la 12 milioane de lei. Divizia online a generat 30% din venituri

Marina Popescu, director general Floria.ro

Marina Popescu, director general Floria.ro

Autor: Cristina Bellu

27.08.2018, 10:45 443

Grupul Floria, specializat în distribuţia şi comercializarea de flori şi aranjamente florale, a raportat în primele şase luni ale anului 2018 afaceri consolidate de 12 mil. lei, în creştere cu 40% comparativ cu perioada similară din 2017, creşterea fiind generată atât de avansul businessului online – Floria.ro, cât şi al celui offline – reţeaua proprie de florării şi depozitul en-gros care are şi componentă de online prin intermediul unei platforme online dedicate B2B.

Divizia online a grupului a generat 30% din totalul veniturilor şi a depăşit 3,5 milioane de lei în perioada analizată.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO