Retail&Agrobusiness

Afacerile magazinelor Brico Depot au înregistrat, anul trecut, o creştere de două cifre

Afacerile magazinelor Brico Depot au înregistrat, anul trecut, o creştere de două cifre

Autor: Departament Economic

24.04.2016, 10:41 927

”Vom avea şi anul acesta o creştere de două cifre a businessului, la fel cum am înregistrat şi anul trecut. Nu putem comunica cifre exacte deoarece suntem listaţi la bursă. Această creştere va fi susţinută de noile produse pe care le vom lansa. Spre exemplu, în România, este o cerere mare pe produse de gradină, motiv pentru care vom lansa anul acesta astfel de produse în ofertă care să ne asigure dezvoltarea. La fel, construcţiile sunt importante deoarece aici se construieşte mult“, a declarat Christian Mazauric, care a preluat anul trecut conducerea lanţului de magazine de bricolaj.

Potrivit celor mai recente date oficiale raportate la Ministerul Finanţelor, compania Bricostore România a înregistrat în 2014 afaceri de 572 de milioane de lei (129 de milioane de euro), mai mici cu 9% faţă de 2013, în contextul în care unele magazine Bricostore au fost închise temporar anul trecut pentru a fi redenumite.

Compania a continuat să înregistreze pierderi şi anul trecut, pe fondul investiţiilor în transformarea magazinelor, dar conducerea Brico Depot mizează pe profit până la finele acestui an. ”Profitul este legat de costurile de transformare. Noi am investit în acestea şi a fost un cost planificat. Vom intra pe profit până la finalul anului acesta. Din 2016 vom demara însă achiziţii de terenuri, iar acestea vor influenţa cash-flowul companiei, nu profitul“, a spus Christian Mazauric.

Reţeaua Brico Dépôt, parte a grupului britanic Kingfisher, a intrat pe piaţa locală în 2013 odată cu preluarea celor 15 magazine Bricostore.

AFACERI DE LA ZERO