Retail&Agrobusiness

Afacerile producătorului de brânzeturi Hochland România au crescut cu 10,5% în 2019, la 441,7 mil. lei

Investiţiile în cele două fabrici Hochland din România au fost estimate la peste 24 mil. lei în perioada 2018-2019.

Investiţiile în cele două fabrici Hochland din România au fost estimate la peste 24 mil. lei în perioada 2018-2019.

Autor: Laurentiu Cotu

07.07.2020, 18:20 383

♦ Compania a avut anul trecut un profit net de peste 29,6 milioane de lei.

Hochland România, cel mai mare jucător de pe piaţa locală a brânzeturilor, a raportat pentru 2019 cu o cifră de afaceri de peste 441,7 mil. lei (93,2 mil. euro), în creştere cu 10,5% faţă de anul anterior, potrivit calculelor ZF pe baza datelor de la Ministerul Finanţelor. Compania a avut anul trecut un profit net de peste 29,6 mil. lei (6,3 mil. euro) şi un număr mediu de 403 angajaţi, conform datelor publice.

Hochland a intrat pe piaţa din România în 1993, produsele fiind distribuite la vremea respectivă de Whiteland.

Cinci ani mai târziu, grupul german a intrat direct pe piaţa românească şi a înfiinţat Hochland România odată cu preluarea fabricii de la Sighişoara, unde a început să producă brânză topită. În 1999, Hochland a cumpărat fabrica de la Sovata, unde produce caşcaval, dar şi materie primă pentru brânza topită de la Sighişoara. Din 2016, Hochland România a preluat distribuţia produselor sale de la Whiteland. Investiţiile în cele două fabrici Hochland din România au fost estimate la peste 24 mil. lei în perioada 2018-2019.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO