Sole-Mizo România, parte a grupului ungar cu acelaşi nume condus de Gerbrant de Boer - fost şef al Friesland în România - , a intrat anul trecut pe pierdere netă, cu un minus de 1 mil. lei, arată datele de pe mfinante.ro.
Anul trecut nu a fost de bun augur pentru businessul Sole-Mizo în România, având în vedere că şi cifra de afaceri a coborât. Compania a realizat în 2014 o cifră de afaceri de 91,3 mil. lei (20 mil. euro), în scădere cu 8% faţă de anul precedent. Declinul vine în contextul în care majoritatea jucătorilor de pe piaţa lactatelor, evaluată la 1 mld. euro, au avut creşteri. Producătorii Albalact, FrieslandCampina sau Olympus au raportat rulaje mai mari, în timp ce Danone, companie al cărei portofoliu se concentrează pe piaţa de iaurturi, a înregistrat afaceri în scădere. Sole-Mizo nu deţine o unitate de producţie în România, produsele fiind realizate peste hotare.