Retail&Agrobusiness

Agricola Băcau, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa pro­ce­să­rii cărnii, vinde 56% din producţie către retaileri. Magazinele proprii acoperă doar 2% din producţie

Agricola Băcau,  unul dintre cei mai mari jucători de...

Autor: Roana Rotaru

14.09.2017, 14:03 595

Grupul Agricola Bacău, unul dintre cei mai mari jucători din industria cărnii din România, cu afaceri de aproape 151 mil. euro şi 2.895 de salariaţi în 2016, realizează 56% din vânzările de carne de pasăre, salmuri, semipreparte şi ouă prin intermediul lanţurilor de magazine de comerţ modern, doar 2% din producţie comercializându-se prin cele 29 de magazinele proprii, potrivit reprezentanţilor companiei. Anul trecut, grupul Agricola Bacău a produs 41.300 tone de care de pui, 5.100 tone de specialităţi din carne şi salamuri crud-uscate, 2.360 tone de semipreparate şi 64 milioane de ouă, potrivit sursei citate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO