Retail&Agrobusiness

Agrii România, parte a grupului irlandez Origin, a fuzionat cu companiile Comfert, Redoxim şi Agricultura Plus

Agrii România, parte a grupului irlandez Origin, a...

Autor: Florentina Niţu

04.05.2021, 12:35 987

Agrii România, brand sub care funcţionau furnizorul de inputuri Comfert şi producătorul de îngrăşăminte Redoxim, ambele deţinute de grupul irlandez Origin Enterprise, a anunţat că începând cu 1 mai 2021 formează o singură echipă, ca urmare a finalizării fuziunii dintre companiile Comfert, Redoxim şi Agricultura Plus.

„Acest proces de fuziune între Redoxim şi Comfert este un proces firesc. Ambele companii au avut o bază de clienţi, infrastructură stabilă, oameni valoroşi. Am păstrat această moştenire şi am adus elemente de schimbare culturală şi aliniere strategică care să ajute procesul de integrare. (...) Este mai bine să activăm împreună decât separat, iar încă de acum doi ani, am început şi procesul de aliniere comercială şi culturală în vederea fuziunii”, a declarat Monalisa Ungureanu, CEO al Agrii România.

În 2015, Origin Enterprises a achiziţionat companiile Comfert şi Redoxim, iar la finalul anului 2019 s-a lansat brandul Agrii România, brandul companiilor româneşti Comfert şi Redoxim. Reprezentanţii companiei spun că viitorul Agrii înseamnă creştere sustenabilă, bazată pe o singură echipă, o singură strategie clară, şi un portofoliu variat de produse şi servicii, care au ca scop final creşterea valorii adăugate la nivel de fermă.

„Vom continua să investim în echipa Agrii România, dar şi pe zona de portofoliu de seminţe, produse de protecţia plantelor, îngrăşăminte, zona de servicii - colectare cereale, precum şi zona de digital, pentru a ajuta fermierii să crească sustenabil, rămânând partenerul lor de încredere”, susţine Monalisa Ungureanu.

Compania Agrii România acoperă aproape întreaga suprafaţa agricolă a României, adresându-se atât segmentului de ferme mari, cât şi fermelor mici. Ea furnizează la nivel naţional de servicii agronomice, îngrăşăminte şi persticide către circa 7.000 de fermieri, ce au în total o suprafaţă cultivată cu cereale de 1,7 milioane de hectare, potrivit celor mai recente date ZF.

Totodată, are 47 de fitofarmacii prorpii, dar şi peste 1.000 de fitofarmacii partenere, poziţionate în puncte cheie, cuprinzând aproape toate zonele agricole din ţară. Echipa Agrii este formată în prezent din 90 de oameni de vânzări pentru ferme şi 32 de agenţi care gestionează relaţia cu fitofarmaciile partenere.

În 2019, Agrii România a avut circa 200 milioane de euro ca cifră de afaceri, situându-se în top 3 companii de profil, cu 460 de angajaţi, potrivit informaţiilor furnizate anterior de reprezentaţii firmei.


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO