Retail&Agrobusiness

Albalact intră cu brandul de lapte Bardezzi în cafenele şi restaurante

Albalact intră cu brandul de lapte Bardezzi în cafenele...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

21.10.2015, 14:04 1735

Albalact, cel mai mare producător local de lactate, a lansat brandul de lapte proaspăt pentru cafea Bardezzi, care se adresează exclusiv pieţei HoReCa.

Bardezzi este deja prezent în câteva zeci de cafenele şi bistrouri din Bucureşti precum Golden Coffee, Espresso House, Speciality Coffee, Boutique du Pain, Delicatese Florescu, Teatrul Berarilor, Restaurant Castel Cantacuzino, Bianco Latte, Gloria Jeans, Coffee Art, Trattoria Cotroceni, Gallo Nero, Ana Pan sau Caffe Tabiet. În plus, brandul este disponibil şi în locaţii din judeţele Cluj, Braşov, Prahova, Constanţa, Maramureş, Arad sau Alba. Intrarea producătorului român pe această piaţă vine în contextul în care jucătorii mari de pe piaţa cafelei premium pentru HoReCa din România precum Julius Meinl, Lavazza sau illy au venit cu propriile produse pentru cafea, inclusiv lapte.

Brandul Bardezzi face parte din gama Albalact Horeca Top, care cuprinde caşcaval, mozzarella, telemea, brânză de vaci, brânză de burduf, smântână, iaurt şi unt. Acestea sunt destinate segmentului HoReCa.

Segmentul HoReCa este un business de 11 mld. lei anual şi peste 32.000 de companii, iar piaţa are potenţial mare de creştere în special în judeţele care reuşesc săatragă turişti.

Albalact, care are în portofoliu şi branduri precum Zuzu, Fulga, Poiana Florilor sau Rarăul, a avut afaceri de 475 de milioane de lei anul trecut.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO