Retail&Agrobusiness

Albalact intră cu caşcavalul şi laptele pe segmentul HoReCa. „Este o piaţă în creştere“

Irina MÂndoiu, directorul comercial al Albalact

Irina MÂndoiu, directorul comercial al Albalact

Autor: Mădălina Panaete

13.10.2015, 00:06 602
Albalact, cel mai mare producător local de lactate, s-a extins din această vară cu un portofoliu de produse destinat segmentului HoReCa (hoteluri şi restaurante – n. red.) şi îşi propune să diversifice gama de produse, dar şi să crească numărul clienţilor din rândul restaurantelor.
 
„În ultimii ani, Albalact a dezvoltat parteneriate strânse cu jucători importanţi din HoReCa şi împreună cu ei am identificat astfel oportunităţi în acest canal, pe care am hotărât să ne extindem ca furnizor. Am considerat că este timpul să ne concentrăm şi pe segmentul de piaţă unde consumatorul nu cunoaşte în mod direct produsele utilizate în preparatele servite, însă începe să devină foarte atent la ingredientele folosite în preparate“, a declarat Irina Măndoiu, directorul comercial al Albalact, companie cu afaceri de 475 de milioane de lei anul trecut.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO