Retail&Agrobusiness

Albalact şi Kandia Dulce s-au asociat pentru lansarea unui nou produs

Celina Condorovici, senior brand manager Zuzu: Este o iniţiativă comună a companiilor Albalact şi Kandia Dulce, care s-a născut din ideea de a aduce împreună două branduri româneşti.

Celina Condorovici, senior brand manager Zuzu: Este o iniţiativă comună a companiilor Albalact şi Kandia Dulce, care s-a născut din ideea de a aduce împreună două branduri româneşti.

Autor: Mădălina Panaete

28.08.2015, 00:05 3129
Albalact, cel mai mare producător de lactate după cifră de afaceri, şi Kandia Dulce, cel mai mare producător de ciocolată de pe plan local, s-au asociat într-o acţiune de cross de brand şi au creat laptele Zuzu cu cacao şi gust Rom.
 
Proiectul Zuzu cu cacao şi gust autentic ROM a fost pregătit timp de mai bine de jumătate de an, iar reţeta a fost creată cu contribuţia specialiştilor de la Albalact şi Kandia Dulce. „Este o iniţiativă comună a companiilor Albalact şi Kandia Dulce, care s-a născut din ideea de a aduce împreună două branduri româneşti“, a declarat pentru ZF Celina Condorovici, senior brand manager Zuzu.  Aceasta este prima dată când două branduri româneşti se asociază şi îşi pun numele pe acelaşi produs.
 
Laptele Zuzu cu cacao şi gust autentic ROM se găseşte în magazine ambalat în carton Tetra Top, la 450 ml. El completează gama de lapte cu arome a brandului Zuzu, care mai cuprinde alte trei sortimente precum lapte cu banane, lapte cu cacao şi gust de ciocolată şi frappe.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO