Retail&Agrobusiness

Alex Bratu, JYSK Romania: În ciuda insecurităţii economice şi politice, continuăm investiţiile în magazinele fizice. Afacerile retailerului scandinav de mobilier JYSK au crescut cu 6,1% în anul financiar 2021-2022, ajungând la 841,7 milioane de lei

Alex Bratu, country manager JYSK Romania: Avem magazine în toată ţara, în oraşe mari şi mici, şi continuăm să deschidem noi magazine.

Alex Bratu, country manager JYSK Romania: Avem magazine în toată ţara, în oraşe mari şi mici, şi continuăm să deschidem noi magazine.

Autor: Laurentiu Cotu

28.11.2022, 16:15 72

JYSK, retailerul scandinav de mobilier şi produse pentru casă, a realizat o cifră de afaceri de 841,7 mil. lei (171 mil. euro) în anul financiar 2021-2022 (a început la 1 septembrie 2021 şi s-a încheiat la 31 august 2022), în creştere cu 6,1% faţă de anul financiar precedent, conform unui comunicat de presă al companiei. EBIT-ul înregistrat în anul financiar 2021-2022 a fost de 120,7 mil. lei (24,5 mil. euro). Vânzările au crescut în special la categoriile mobilier de grădină, saltele şi textile pentru dormit - perne, plăpumi, lenjerii de pat, potrivit companiei.

„Creşterea cea mai mare au avut-o categorii importante din sortimentul JYSK. În cazul mobilierului de grădină, am extins sortimentul anul acesta, am adăugat multe produse noi şi ne-am concentrat atenţia asupra a trei trenduri uşor de adus în locuinţe. (…)“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO