Retail&Agrobusiness

Alexandra Copos începe ofensiva cu brandul Ana Pan în afara Capitalei

Alexandra Copos de prada, 31 de ani, a preluat mai întâi managementul Ana Pan, în 2013, iar apoi şi businessul Ana Hotels

Alexandra Copos de prada, 31 de ani, a preluat mai întâi managementul Ana Pan, în 2013, iar apoi şi businessul Ana Hotels

Autor: Mihaela Pascari

27.11.2015, 00:05 3167
Lanţul de cofetării Ana Pan, brand construit la începutul anilor ’90 de familia Copos, începe un proces de extindere în afara Bucureştiului, după ce vânzările s-au majorat cu peste 20% în acest an, cel mai bun din 2008 încoace. 
 
„Realizările din 2015 anunţă cea mai mare creştere de după 2008. Am înregistrat un avans de pes­te 20% al vânzărilor comparativ cu 2014. Şi anul trecut a fost bun pen­tru noi, dar anul acesta am de­păşit estimă­ri­le. Toate cofetăriile merg foar­te bine“, a spus Alexandra Copos de Prada, preşedintele lan­ţului Ana Pan.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO