Retail&Agrobusiness

Alexandra Rîştariu, Sales Manager Mondelez România: Nu mai contează aşa mult ce reclame ai la televizor sau pe stradă, cât contează contactul cu consumatorul prin mediile pe care le foloseşte

ZF Retail 2019

Alexandra Rîştariu, Sales Manager Mondelez România: Nu...

Autor: Alex Ciutacu

09.05.2019, 11:06 506

Dincolo de mediile clasice de promovare , precum televiziunea şi reclamele stradale, contactul direct cu consumatorul prin mediile digitale pe care le foloseşte este primordial, explică Alexandra Rîştariu, Sales Manager al companiei Mondelez România, în cadrul ZF RETAIL 2019.

„Dacă acum câţiva ani ne foloseam de personalităţi puternice, vedete, persoane cunoscute, acum este mai relevant pentru consumator ce primeşte în linie cu ce îşi doreşte el. Trebuie să găsim prin investiţiile pe care le facem o metodă mai largă de ajunge acolo unde sunt clienţii, iar cheia este digitalizarea. Nu mai contează ce relame ai la televizor, deşi bineînţeles că le vom păstra, sau ce ai pe stradă, cât contează contactul one-to-one cu consumatorul prin mediile pe care el le foloseşte”, spune Alexandra Rîştariu în cadrul evenimentului.

Compania sub umbrela căreia sunt produse branduri precum Milka şi Poiana consideră că brandurile insurgente pot fi aduse sub tutela brandurilor mari prin achiziţii.

„Avem aşa numitele branduri insurgente. Companiilor mari le este puţin mai greu să ducă de la idee la implementare în piaţă o nouă idee, dar nouă poate câteodată ne lipseşte curajul de a implementa ceva distructiv în piaţă, şi atunci le oferim expertiza şi îi aducem sub umbrela noastră sub forma unor achiziţii”, adaugă ea.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO