Retail&Agrobusiness

Americanii de la PepsiCo îl numesc pe Vlad Vlădescu în funcţia de Snacks Marketing Manager pentru regiunea Balcanilor de Est

Americanii de la PepsiCo îl numesc pe Vlad Vlădescu în...

Autor: Cristina Bellu

22.03.2023, 12:40 211

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare şi băuturi, şi al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa băuturilor răcoritoare din România, anunţă numirea lui Vlad Vlădescu în funcţia de East Balkans Snacks Marketing Manager.

Vlad Vlădescu s-a alăturat echipei PepsiCo în 2018, în calitate de Digital Marketing Manager, poziţie din care a coordonat accelerarea agendei de marketing digital în România pentru divizia de snacks şi expansiunea Doritos.

În ultimele 18 luni, Vlad Vlădescu a condus echipa Lay’s® Brand în România, jucând un rol esenţial în stimularea creşterii nivelului de penetrare în piaţă pentru unele dintre cele mai apreciate mărci de snacks din România.

„ Am fost mereu pasionat de marketing şi oportunitatea de a lucra în echipa PepsiCo mi-a permis să interacţionez cu unele dintre cele mai populare şi mai vibrante branduri din industria FMCG”, spune Vlad Vlădescu, East Balkans Snacks Marketing Manager.

Înainte de a se alătura PepsiCo, Vlad Vlădescu a câştigat o experienţă valoroasă în mai multe roluri de marketing, brand şi digital din industria FMCG (Nestle, Ursus, Unilever) şi din automotive (Toyota).

PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 86 de miliarde dolari în 2022, adusă de un portofoliu de alimente şi băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker şi SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare şi băuturi, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO