Retail&Agrobusiness

Ana Ştefan a plecat din funcţia de brand manager de la Hochland să se ocupe de marketingul companiei româneşti de produse de panificaţie Velrom

Ana Ştefan a plecat din funcţia de brand manager de la Hochland să se ocupe de marketingul companiei româneşti de produse de panificaţie Velrom

Autor: Florentina Niţu

19.04.2021, 12:29 359

Ana Ştefan a fost numită în funcţia de marketing manager în cadrul companiei Velrom, un producător de panificaţie din Târgovişte, cu distribuţie naţională prin lanţurile mari de magazine şi venituri nete anuale de peste 70 de milioane de lei şi 230 de angajaţi, potrivit datelor publicate de aceasta pe reţeaua de socializare pentru mediul de business LinkedIn.

Anterior, ea a ocupat poziţia de brand manager în cadrul companiei Hochland România, unul dintre cei mai mari producători de pe piaţa locală de lactate. Ea a lucrat în cadrul grupului german aproape patru ani, în 2017 începând în funcţia de junior brand manager. De asemenea, ea a mai lucrat în FMCG, fiind junior brand manager şi în cadrul grupului danez  Carlsberg Group. Aceasta a mai lucrat şi în domeniul comunicării circa trei ani.

Compania Velrom, controlată de antreprenorul Andrei Victor Alexandru, a anunţat că are în plan dezvoltarea afacerii printr-o investiţie 8,8 milioane de lei în 2020, din fonduri europene, într-un lanţ alimentar integrat, propriu, în Buzău, acesta fiind primul pas al companiei în extinderea în afara judeţului Dâmboviţa.

Velrom are fabrică de pâine în Târgovişte, unde este produsă pâine atât sub marcă proprie, Boiereasca, cât şi sub branduri ale unor firme mari din domeniu, pentru Vel Pitar, sub mărcile Grâu Întreg sau Sylvester, potrivit datelor de site-ul firmei. Totodată, compania are o fabrică de biscuiţi la Iaşi.

Ana Ştefan a studiat Relaţii Publice, Publicitate şi Comunicare aplicat la Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative şi are un master în brand management şi comunicare, conform datelor de pe profilul său de LinkedIn.

 
AFACERI DE LA ZERO