Retail&Agrobusiness

Analiză 2Checkout: Vânzările locale de soluţii software au crescut de peste 3 ori de Black Friday 2017

Analiză 2Checkout: Vânzările locale de soluţii...

Autor: Ioana Nita

27.12.2017, 15:48 248

În luna noiembrie a acestui an, românii au achiziţionat soluţii software şi servicii digitale în special de Black Friday -  24 noiembrie 2017, când vânzările de profil au crescut cu 240% mai mari decât media zilnică din ultimul an, potrivit unei analize realizate de compania  2Checkout (cunoscută anterior ca Avangate), unul dintre cei mai mari furnizori de soluţii de comerţ electronic.

“Românii au profitat din plin de ofertele de Black Friday la nivel global (24 noiembrie), Cyber Monday (27 noiembrie) şi Cyber Tuesday (28 noiembrie). Astfel, românii pasionaţi de tehnologie au fost foarte atenţi la campaniile din aceste zile pentru a achiziţiona preponderent soluţii de securitate şi protecţia datelor (peste 40% dintre comenzi s-au situat în această categorie), instrumente de dezvoltare software, softuri utilitare, aplicaţii pentru marketing, soluţii de business, aplicaţii pentru dezvoltare web şi aplicaţii pentru audio-video.”

Spre deosebire de România, în SUA, valoarea cumpărăturilor de Cyber Monday şi Cyber Tuesday a fost cu 50% mai mare decât media zilnică, respectiv cu 63% mai mare.

În cazul sărbătorii de origine americană Thanksgiving, românii au cumpărat software şi servicii digitale de două ori mai mari decât media zilnică din ultimele 12 luni.

Comparativ, americanii au lăsat Thanksgiving să treacă fără a se concentra pe cumpărăturile de software sau servicii digitale, iar de Black Friday au cumpărat cu doar 21% mai mult decât media zilnică.

“În cazul cumpărătorilor români, explicaţia este relativ simplă: preţul final de achiziţie al produselor este un factor important în decizia de cumpărare. Cu cât sunt mai mari reducerile, cu atât mai mari sunt volumele de vânzări. Cum aplicaţiile software sunt achiziţionate online prin platforma Avangate preponderent de persoane fizice, acestea sunt cu atât mai interesate să beneficieze de reduceri”, declară Alexandra Marcu, Director de Marketing la 2Checkout.

Analiza prezentată este realizată pe baza datelor agregate de tranzacţionare la nivelul platformei de comerţ electronic Avangate, pe perioada ianuarie 2016 – noiembrie 2017.  

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO