Retail&Agrobusiness

Analiză. Două businessuri româneşti se bat cu giganţii străini pe piaţa de 3,2 milioane de unităţi şi 40 milioane euro a dermatocosmeticelor

Dermatocosmeticele - folosite pentru îngrijirea feţei, a corpului, pentru machiaj sau bebeluşi - sunt vândute exclusiv în farmacii şi sunt în unele cazuri recomandate de medici pentru afecţiuni ale pielii.

Dermatocosmeticele - folosite pentru îngrijirea feţei, a corpului, pentru machiaj sau bebeluşi - sunt vândute exclusiv în farmacii şi sunt în unele cazuri recomandate de medici pentru afecţiuni ale pielii.

Autor: Cristina Roşca

15.03.2019, 00:07 877

♦ Ivatherm şi Farmec sunt cele două companii locale care au reuşit să îşi facă loc la vârful pieţei de dermatocosmtice, produse care se vând exclusiv în farmacii. Împreună, cele două companii au o cotă de piaţă de 17% în volum, pe când lupta pentru prima poziţie se dă între doi giganţi francezi, L’Oreal şi Avene.

Românii au cheltuit anul trecut 40 de milioane de euro pe dermatocos­metice, cu 37% mai mult decât în anul anterior, arată datele oferite de producătorul local Iva­therm care citează compania de cercetare de piaţă Cegedim. Valoarea ia în calcul preţul de retail, fără să se ţină cont de discounturi sau alte oferte.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO