Retail&Agrobusiness

Analiză ZF. Producătorii şi distribuitorii din FMCG pariază pe retailul propriu, de nişă

La finalul anului trecut, grupul Alexandrion, cel mai mare producător de băuturi spirtoase din România, a deschis primul magazin Alexandrion Spirits and Wines la Ploieşti.

La finalul anului trecut, grupul Alexandrion, cel mai mare producător de băuturi spirtoase din România, a deschis primul magazin Alexandrion Spirits and Wines la Ploieşti.

Autor: Cristina Roşca

29.06.2019, 00:00 1063

L’Oréal, Alexandrion, Tchibo şi Farmec se numără printre companiile care au decis să deschidă propriile puncte de vânzare, deşi produsele lor se vând în continuare şi prin parteneri.

După ce au „cucerit“ lanţurile de hipermarketuri, super­mar­keturi şi parfumerii sau restaurantele şi cafenelele locale, companiile L’Oréal, Alexandrion, Tchibo şi Farmec au făcut paşi către retailul propriu. De ce au trecut de la operaţiuni de import şi distribuţie la retail? Pentru a fi mai aproape de client.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO