Retail&Agrobusiness

Andreea Moldovan, general manager Avon: Consumatorul român se emancipează, cumpără produse mai complexe, mai scumpe

Andreea Moldovan, general manager Avon

Andreea Moldovan, general manager Avon

Autor: Cristina Roşca

01.11.2018, 00:08 492

♦ Compania de vânzări directe Avon este liderul pieţei locale de cosmetice, cu afaceri de peste 560 de milioane de lei în 2017, cel mai bun an din istoria companiei pe piaţa locală ♦ Afacerile au crescut cu mai puţin de 2% în 2017 faţă de 2016, după ce anterior avansul fusese de două cifre.

„În ceea ce priveşte acest an faţă de 2017 putem spune că piaţa creşte frumos, cu un plus în volume şi cu o tendinţă de uptrading (orientare către produse mai scumpe – n.red.). Competiţia este acerbă în piaţă. Remarcăm schimbări în ceea ce priveşte loialitatea consumatorilor care sunt mai puţin fideli şi mai dornici să experimenteze“, spune Andreea Moldovan, executivul care conduce operaţiunile Avon în regiunea Europei de Sud-Est, adică România, Albania, Bulgaria, Republica Moldova şi Macedonia. România este cea mai mare piaţă dintre cele cinci, însă şi populaţia este pe măsură.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO