Retail&Agrobusiness

Andrei Botescu, Atelierele Pegas: Obiectivul nostru principal este să obţinem finanţare pentru redeschiderea fabricii

Andrei Botescu este unul dintre antreprenorii care au readus la viaţă brandul Pegas

Andrei Botescu este unul dintre antreprenorii care au readus la viaţă brandul Pegas

Autor: Cristina Roşca

06.04.2018, 20:30 2147

Pegas este, poate, cel mai cunoscut brand românesc ce a fost readus la viaţă în ultimii ani la iniţiativa unor antreprenori locali.

Pe urmele Pegas însă vin acum alte branduri româneşti cu istorie, motocicletele Mobra, ceasurile Optimef şi schiurile Reghin fiind câteva dintre exemple. Au trecut deja şapte ani din momentul în care bicicleta Pegas a primit o a doua şansă la viaţă din pasiunea a doi tineri antreprenori pentru mersul pe două roţi şi din nostalgia după unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti. Dar pasiunea s-a transformat în business şi sub acest brand sunt produse anual 25.000 de biciclete. Iar afacerile se măsoară în milioane. De euro. Următorul pas? O fabrică, astfel ca Pegas să fie din nou 100% „made in Romania“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO