• Leu / EUR4.7789
  • Leu / GBP5.7446
  • Leu / USD4.4241
Retail&Agrobusiness

Antoniu Niţuleasa, Intersport: Creşte cota de piaţă a brandurilor strategice şi scade ponderea mărcilor private, semn că românii au mai mulţi bani în buzunar

INTERVIU

Antoniu Niţuleasa, Intersport: Creşte cota de piaţă a brandurilor strategice şi scade ponderea mărcilor private, semn că românii au mai mulţi bani în buzunar

Antoniu Niţuleasa, director general Intersport: Românii au mai mulţi bani în buzunar şi vor branduri, nu doar funcţionalitate. Dacă acum câţiva ani consumatorul avea ca principale criterii în procesul de achiziţii preţul şi value for money, acum acestea au căzut pe plan secund. Se simte creşterea puterii de cumpărare.

Autor: Cristina Rosca

18.07.2019, 15:55 107

Retailerul de echipamente sportive Intersport, unul dintre cei mai puternici jucători de pe această piaţă, şi-a majorat businessul în primele şase luni din acest an cu 7%, ritmul fiind mai rapid decât cel din aceeaşi perioadă din 2018.

„Am avut un start bun în 2019, fiind ajutaţi de vremea din această iarnă. Noi suntem un business meteosensibil, ba chiar meteodependent, aşa că ne-au ajutat frigul şi zăpada din primele luni din an, am înregistrat creşteri impor­tante pe categoriile de textile şi echipamente de iarnă“, spune Antoniu Niţuleasa, executivul român care conduce businessul.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
CUM VEDEȚI ZIARUL FINANCIAR PESTE 21 DE ANI?

TOTUL PENTRU BUSINESS. TOTUL ESTE BUSINESS

AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - marţi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7789
Diferență: -0,023
Ieri: 4.7800
Azi: 4.4241
Diferență: 0,2493
Ieri: 4.4131
Azi: 5.7446
Diferență: -0,113
Ieri: 5.7511
Azi: 4.4982
Diferență: -0,0089
Ieri: 4.4986