• Leu / EUR4.7556
  • Leu / GBP5.5125
  • Leu / USD4.2732
Retail&Agrobusiness

Antoniu Niţuleasa, Intersport: Creşte cota de piaţă a brandurilor strategice şi scade ponderea mărcilor private, semn că românii au mai mulţi bani în buzunar

INTERVIU

Antoniu Niţuleasa, Intersport: Creşte cota de piaţă a brandurilor strategice şi scade ponderea mărcilor private, semn că românii au mai mulţi bani în buzunar

Antoniu Niţuleasa, director general Intersport: Românii au mai mulţi bani în buzunar şi vor branduri, nu doar funcţionalitate. Dacă acum câţiva ani consumatorul avea ca principale criterii în procesul de achiziţii preţul şi value for money, acum acestea au căzut pe plan secund. Se simte creşterea puterii de cumpărare.

Autor: Cristina Rosca

18 iul 2019 85

Retailerul de echipamente sportive Intersport, unul dintre cei mai puternici jucători de pe această piaţă, şi-a majorat businessul în primele şase luni din acest an cu 7%, ritmul fiind mai rapid decât cel din aceeaşi perioadă din 2018.

„Am avut un start bun în 2019, fiind ajutaţi de vremea din această iarnă. Noi suntem un business meteosensibil, ba chiar meteodependent, aşa că ne-au ajutat frigul şi zăpada din primele luni din an, am înregistrat creşteri impor­tante pe categoriile de textile şi echipamente de iarnă“, spune Antoniu Niţuleasa, executivul român care conduce businessul.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Principalele valute BNR - ieri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7556
Diferență: 0,1769
Ieri: 4.7550
Azi: 4.2732
Diferență: -1,2388
Ieri: 4.2719
Azi: 5.5125
Diferență: 3,5795
Ieri: 5.5278
Azi: 4.3243
Diferență: -0,6867
Ieri: 4.3002