Retail&Agrobusiness

Antoniu Niţuleasa, Intersport: Creşte cota de piaţă a brandurilor strategice şi scade ponderea mărcilor private, semn că românii au mai mulţi bani în buzunar

INTERVIU

Antoniu Niţuleasa, director general Intersport:

Românii au mai mulţi bani în buzunar şi vor branduri, nu doar funcţionalitate. Dacă acum câţiva ani consumatorul avea ca principale criterii în procesul de achiziţii preţul şi value for money, acum acestea au căzut pe plan secund. Se simte creşterea puterii de cumpărare.

Antoniu Niţuleasa, director general Intersport: Românii au mai mulţi bani în buzunar şi vor branduri, nu doar funcţionalitate. Dacă acum câţiva ani consumatorul avea ca principale criterii în procesul de achiziţii preţul şi value for money, acum acestea au căzut pe plan secund. Se simte creşterea puterii de cumpărare.

Autor: Cristina Roşca

18.07.2019, 15:55 195

Retailerul de echipamente sportive Intersport, unul dintre cei mai puternici jucători de pe această piaţă, şi-a majorat businessul în primele şase luni din acest an cu 7%, ritmul fiind mai rapid decât cel din aceeaşi perioadă din 2018.

„Am avut un start bun în 2019, fiind ajutaţi de vremea din această iarnă. Noi suntem un business meteosensibil, ba chiar meteodependent, aşa că ne-au ajutat frigul şi zăpada din primele luni din an, am înregistrat creşteri impor­tante pe categoriile de textile şi echipamente de iarnă“, spune Antoniu Niţuleasa, executivul român care conduce businessul.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO