• Leu / EUR4.7432
  • Leu / GBP5.3799
  • Leu / USD4.2921
Retail&Agrobusiness

Antoniu Niţuleasa, Intersport: Creşte cota de piaţă a brandurilor strategice şi scade ponderea mărcilor private, semn că românii au mai mulţi bani în buzunar

INTERVIU

Antoniu Niţuleasa, Intersport: Creşte cota de piaţă a brandurilor strategice şi scade ponderea mărcilor private, semn că românii au mai mulţi bani în buzunar

Antoniu Niţuleasa, director general Intersport: Românii au mai mulţi bani în buzunar şi vor branduri, nu doar funcţionalitate. Dacă acum câţiva ani consumatorul avea ca principale criterii în procesul de achiziţii preţul şi value for money, acum acestea au căzut pe plan secund. Se simte creşterea puterii de cumpărare.

Autor: Cristina Rosca

18 iul 2019 83

Retailerul de echipamente sportive Intersport, unul dintre cei mai puternici jucători de pe această piaţă, şi-a majorat businessul în primele şase luni din acest an cu 7%, ritmul fiind mai rapid decât cel din aceeaşi perioadă din 2018.

„Am avut un start bun în 2019, fiind ajutaţi de vremea din această iarnă. Noi suntem un business meteosensibil, ba chiar meteodependent, aşa că ne-au ajutat frigul şi zăpada din primele luni din an, am înregistrat creşteri impor­tante pe categoriile de textile şi echipamente de iarnă“, spune Antoniu Niţuleasa, executivul român care conduce businessul.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Principalele valute BNR - joi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7432
Diferență: 0,1689
Ieri: 4.7415
Azi: 4.2921
Diferență: -0,1349
Ieri: 4.2846
Azi: 5.3799
Diferență: 0,9589
Ieri: 5.3458
Azi: 4.3319
Diferență: 0,2151
Ieri: 4.3236