Retail&Agrobusiness

Un antreprenor cu 12 magazine în Cluj, Home Garden Super­market, şi o firmă de distribuţie: Consumatorul nu doar că a ales magazinele de proximitate, dar s-a orientat şi către susţinerea afacerilor locale

Antreprenori locali

Până la finalul anului 2020, reţeaua Home Garden va ajunge la cel puţin 15 magazine alimentare de proximitate, potrivit antreprenorilor fondatori

Până la finalul anului 2020, reţeaua Home Garden va ajunge la cel puţin 15 magazine alimentare de proximitate, potrivit antreprenorilor fondatori

Autor: Cristina Roşca

04.11.2020, 18:45 1089

♦ Grupul Safeway deţine o reţea de 12 magazine alimentare sub brandul Home Garden în judeţul Cluj, afacerile acestora apropiindu-se de 40 mil. lei în 2019 ♦ Din acelaşi grup mai face parte şi o firmă de distribuţie de bunuri FMCG, cu o istorie de aproape trei decenii şi cu afaceri de 107 mil. lei anul trecut ♦ Planurile de viitor ale antreprenorilor care deţin businessul vizează expansiunea şi dezvoltarea, iar investiţiile nu sunt puse pe hold de pandemie.

„Cu toate că 2020 este un an atipic din toate punctele de vedere, planul de business al lanţului de magazine Home Garden Super­market urmăreşte o strategie de dezvoltare pe termen lung. Reţeaua de magazine re­prezintă o linie de business importantă pen­tru grupul Safeway, în special da­torită contactului direct cu consu­ma­torul final“, spune Ghassan Shakhshir, director de marketing al businessului şi acţionar în cadrul grupului.

Acest contact cu consumatorul a fost vital în această perioadă deoarece grupul a reuşit să observe direct ceea ce se întâmplă în piaţă. Astfel, a putut să se adapteze rapid condiţiilor pieţei, să contracareze şi să diminueze efectele extrem de nocive ale acestei pandemii, explică el.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO