Retail&Agrobusiness

Antreprenori locali. Afacerile Romaqua Group, producătorul Borsesc, au scăzut uşor în 2020, la 841 de milioane de lei, prima diminuare în ultimii cinci ani. Compania, care deţine cinci fabrici, şi-a majorat numărul de angajaţi până la 2.200 anul trecut

Antreprenori locali. Afacerile Romaqua Group,...

Autor: Alexandra Matei

31.05.2021, 09:00 362

Romaqua Group, cel mai mare ju­cător de pe piaţa românească de apă minerală şi bere, şi-a menţinut vân­zările în 2020, chiar şi într-un context economic mai puţin favorabil, dată fiind pandemia de COVID-19.

Astfel, compania a terminat anul pan­demic cu o cifră de afaceri de peste 841,5 mil. lei, cu doar 0,28% mai puţin decât în 2019, arată confidas.ro. În ultimii cinci ani, com­pania a înregistrat creşteri con­se­cu­tive, 2020 fiind primul în care aceasta resimte o uşoară scădere.

Tot anul trecut, potrivit datelor de pe platforma confidas.ro, aceasta a avut un profit net de 84,4 mil. lei, aflat în uşoară scădere, de circa 2%, faţă de anul precedent.

Totuşi, în ciuda contextului pan­de­mic, Romaqua Group şi-a mărit nu­mărul de angajaţi anul trecut cu 2,7% fa­ţă de 2019, având astăzi o echipă de peste 2.200 de per­soa­ne care lucrează în fabricile din Bucureşti (pentru pre­for­me din plastic), Buşteni (pentru Aquatique şi Giusto), Borsec (pentru brandul de apă minerală naturală Borsec şi băuturile răcoritoare în recipiente de mici dimensiuni Giusto), Stânceni (pentru apa Stânceni) şi la Lancrăm din Alba (pentru berile Albacher sau Dorfer).

Romaqua Group se clasează pe primul loc în topul angajatorilor din industria băuturilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO