Romaqua Group, cel mai mare jucător de pe piaţa românească de apă minerală şi bere, şi-a menţinut vânzările în 2020, chiar şi într-un context economic mai puţin favorabil, dată fiind pandemia de COVID-19.
Astfel, compania a terminat anul pandemic cu o cifră de afaceri de peste 841,5 mil. lei, cu doar 0,28% mai puţin decât în 2019, arată confidas.ro. În ultimii cinci ani, compania a înregistrat creşteri consecutive, 2020 fiind primul în care aceasta resimte o uşoară scădere.
Tot anul trecut, potrivit datelor de pe platforma confidas.ro, aceasta a avut un profit net de 84,4 mil. lei, aflat în uşoară scădere, de circa 2%, faţă de anul precedent.
Totuşi, în ciuda contextului pandemic, Romaqua Group şi-a mărit numărul de angajaţi anul trecut cu 2,7% faţă de 2019, având astăzi o echipă de peste 2.200 de persoane care lucrează în fabricile din Bucureşti (pentru preforme din plastic), Buşteni (pentru Aquatique şi Giusto), Borsec (pentru brandul de apă minerală naturală Borsec şi băuturile răcoritoare în recipiente de mici dimensiuni Giusto), Stânceni (pentru apa Stânceni) şi la Lancrăm din Alba (pentru berile Albacher sau Dorfer).
Romaqua Group se clasează pe primul loc în topul angajatorilor din industria băuturilor.