Grupul Agricola din Bacău, unul dintre cei mai mari producători de carne de pasăre, salamuri crud uscate şi produse de tip ready meals, continuă investiţiile programate pentru 2020, de 100 de milioane de lei, deşi 18-20% din business a fost afectat din cauza măsurilor impuse de autorităţi, determinate de evoluţia pandemiei de COVID-19, potrivit reprezentanţilor săi.
„Bugetele asumate, planurile de investiţii sunt în derulare la nivelurile gândite iniţial şi exprimăm încrederea că odată cu relaxarea măsurilor şi revenirea la lucru a unui număr cât mai mare de persoane aflate acum în şomaj tehnic, încrederea oamenilor se va reinstala şi vom reveni cu toţii la o viaţă trăită în noua normalitate“, a răspuns Grigore Horoi, preşedintele Agricola Internaţional, la întrebările ZF trimise cu ocazia demersului de a întocmi o nouă ediţie a catalogului în care sunt incluse cele mai importante companii din economie.
Horoi spune că şi anul acesta Agricola va pune pe piaţă produse inovatoare (Puiul Antistres şi Ouăle Ochioase – produse inovatoare existente în prezent în portofoliu) şi nu se vor abate de la strategia de a se dezvolta „constant, mărunt, dar solid“.